dubstep

kralı skrillex'dir. gerisi yalandır. *

11 mayis 2011 besiktas istanbul buyuksehir belediyespor maci

1-2 ibb'nin üstünlüğüyle devam eden maç.

mike mangini

berklee college of music'te profesördür kendisi. ayrıca yeni dream theater davulcusu.

dream theater

yollarına mike mangini ile tam gaz devam eden grup. hayırlısı oldu.

sonisphere festival 2011

geçen sene yapılan festivale gidemediğim için vicdan azabı duyuyorum şu hali görünce. tamam iron maiden geliyormuş, hacı olacakmışız çoğumuz ama tek gün nedir abi ya? küçükçiftlik nedir? yazıklar olsun diyorum.

bu hayal kırıklığının da bon jovi'nin dolduracağına inanıyorum ayrıca.

black swan

hayatımdan 1 saat 40 dakika çaldı. affetmiyorum. ne sikim bi filmdir o arkadaş öyle. ancak bu kadar sıkıcı olur film dediğin şey. sırf natalie abla'nın hatrına izledim.

velhasıl sakın izlemeyin.

trende gizli gizli sigara icmek

her trene binişimde içmeyeceğim ulan bu sefer dersin. 1 saat dayanırsın. sonra biri yanından geçer, buram buram sigara kokuyordur. koy götüne dersin, koşa koşa gidersin tuvalete. enteresan bi heyecandır.

ttnet

internete gelince 2 mbps, 1 mbps; daha fazla yok. ibneliğe, puştluğa gelince 100 mbps.

huseyin badem

ivet.

yippu

<bkz: yippu diye sevinen insan>

<bkz: yuppi olmasın o>

8 temmuz 2011 bon jovi istanbul konseri

wanted dead or alive, livin' on a prayer, blaze of glory, bad medicine ve it's my life.

alın size 5 tane banko şarkı.

gerisi muamma. hatta it's my life'ı çıkarırsak gerisi teferruat.

ben bu yaziyi kendime yazdim

kafanı sikeyim.

meydan sozluk yazarlarinin hayalleri

bi tane ibanez jem20th, bi tane mesa boogie mark iv anfi, bi de envayi çeşit analog pedal istiyorum.

2011 yilbasi planlari

her yılbaşı olduğu gibi alıcam viskimi, puromu takılacam arkadaş.

zengin sanmayın lan.* öğrenciyiz ama krediyi sakladık o kadar viski puro tribine girdik diye. yılbaşı vazgeçilmezi.

youtube gitaristleri

bi hatun vardı, adını hatırlayamıyorum şimdi, dime razorback vardı hatunda. bitmiştim. *

kil donmesi

kılların içeri doğru uzama olayıdır. dünyanın en pis hastalıklarından. ameliyat olursunuz, cümle alem götünüzü görür, yine nükseder falan. ıyyy.

beddua edeceğim zaman çok kullanırım. cidden yok öyle bi dert.

sozluk yazarlarinin su an dinledigi sarkilar

avenged sevenfold - save me

avenged sevenfold

mike portnoy'un katılmasından sonra daha bi sevdim diyebilirim.

o değil de bu adamın davul mantığı hiç değişmiyor. yine sanki progressive metal yapıyor gibi çalıyor. çok belli oluyor.

ama iyidir iyi.

sozluk yazarlarinin su an dinledigi sarkilar

def leppard - rock of ages

sevistikten sonra sevgiliye soylenenler

çoğu zaman rezillik getiren şeylerdir. kaçınmak lazım. geçen fena rezil oldum. hala rüyalarıma giriyor. uyuyamıyorum sözlük. *